Tuesday 17 March 2015

tegas

aku selalunya akan mendapat persepsi negatif dari kebanyakan manusia.. aku memang biasanya akan terus jujur terhadap apa-apa perkara.. tetapi, itu jalan termudah untuk aku.. satu kejujuran membolehkan kita untuk terus faham keadaan sebenar, tanpa sebarang keraguan..
 
aku berpegang pada beberapa prinsip hidup.. salah satu daripadanya, ketegasan memang diperlukan.. aku boleh bergurau pada kebanyakan masa.. tapi, pada masa yang diperlukan, aku memang tiada kompromi.. ketegasan 100%.. ketegasan tanpa persoalan.. ketegasan tanpa bantahan..
 
bukan untuk mendidik orang lain.. bukan mudah untuk memimpin.. bukan mudah untuk membuktikan sesuatu.. selagi mampu, aku tahu aku perlu kuat.. dalam membuat keputusan.. dalam memimpin.. dalam mengambil risiko.. biarpun untuk sekecil-kecil perkara..
 
aku harap aku terus kuat.. aku harap..
 
 
a z z w a n

No comments:

Post a Comment