Tuesday 12 May 2015

Tema

Hari ini aku akan menulis tentang tema, lebih tepat lagi, berkenaan tema yang menjadi salah satu syarat tugasan penulisan blog untuk kelas Aplikasi Komputer di bawah kendalian aku. Ini cuma satu kepayahan sekiranya dilihat dari satu sudut. Ini mungkin satu titik inovasi sekiranya dilihat dari sudut yang lebih positif. Selalunya ianya adalah satu perkataan, tetapi ada masanya ianya mungkin dua atau tiga patah perkataan. Dan kebanyakan masa, ianya mewujudkan kerunsingan dan perasaan gundah-gulana.

Kali ini juga, aku akan kongsi hasil penulisan pelajar kelas ini untuk Tema 11. Turutan senarai adalah mengikut giliran di iFolio. Harap ianya dapat memberi manfaat untuk semua.

Lakonan - Makan - Hati - Tidur - Warna - Buli - Telefon - Siput - Rezeki - Hidup - Kahwin - Novel - Kain - Bunga - Cantik - Koyak - Ketawa - Sayang - Kalau - Movie - Kejutan - Mati - Komitmen - Menyesal - Merungut - Cinta - Alahan - Kaki - Adab - Benci - Miracle - Bulu - Melancong - Pulau - Darah - Pahit - Instrumen - Quotes - Tunggu


a z z w a n

No comments:

Post a Comment